poniedziałek, 7 stycznia 2013

Konkurs Blog Roku 2012



Ruszył konkurs Blog Roku. Największy i najbardziej prestiżowy w polskiej blogosferze i internecie, który w tamtym roku przyniósł mi zaszczytny tytuł zwycięzcy „Blog Roku 2011” w kategorii Kultura.
Wspominając ubiegłoroczny konkurs mam ochotę, aby emocje sprzed roku powróciły, dostarczając na nowo tylu pozytywnych wrażeń. Organizatorzy zapewne jak co roku, dołożą wszelkich starań, by konkurs odbywał się na jak najwyższym poziomie.

Etap zgłaszania blogów już dostarcza emocji, blogerzy „wąchają” się w swoich kategoriach, oceniają swoje szanse, intensywnie pracują na blogach. Wiem, bo i ja tak robiłam w tamtym roku. Głosowanie stopniowo podnosi temperaturę, „kto więcej?”, „kto ma fanów?, „kto wejdzie do pierwszej dziesiątki?”. Tylko jeden głos z jednego telefonu- trzeba reklamować się, zabiegać o głosy, puszyć się jak paw. Ten system głosowania jest sprawiedliwy, a zebrane pieniądze zawsze idą na szczytny cel.

Nie podejrzewając o skąpstwo swoich czytelników i ja zaryzykowałam, poprosiłam o głosy i udało się, choć mało brakowało, a bym nie weszła do pierwszej dziesiątki. W ostatniej chwili „czarne konie” przesunęły się z końca stawki prawie na sam szczyt.
Bycie w pierwszej dziesiątce drugi raz z rzędu przyniosło mi wielką satysfakcję, ale jak zapewne Drogi Czytelnik się domyśla- nie miałam nadziei ani na nominację, ani nagrodę. Miałam tylko marzenie.Widać marzenia czasem się spełniają.

Źródło: AKPA


Zachęcam wszystkich blogerów do dania sobie szansy, by móc zaistnieć w konkursie, w blogosferze, sprawdzić się, wmieszać w to kolorowe środowisko blogerskie. Jeśli nie wygracie to z pewnością znajdziecie nowych, wiernych Wam czytelników, a przecież to jest najważniejsze.
Serdecznie zapraszam na stronę konkursową. Blog Roku 2012
 Odważcie się, zaryzykujcie. Naprawdę warto.
Relację z ubiegłorocznego konkursu znajdziecie : TU


zdjęcie opracowane na podstawie źródła:  http://www.facebook.com/aleksandra.radomska.5?fref=ts


13 komentarzy:

  1. Widziałam już wcześniej informację na facebooku i zastanawiałam się, czy nie zgłosić swojej strony, ale w tym roku chyba jeszcze się nie odważę. Może w przyszłym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko - naprzód! Odważ się! Ja też w 2010 roku brałam udział, ale się nie udało. Za to był skok odwiedzin na blogu :)

      Usuń
    2. Dzięki. :) Spróbuję więc dziś stworzyć jakiś opis i zgłosić blog. :)

      P.S. Udało mi się przypomnieć nick z forum szafarskiego i właśnie tam powróciłam. :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, a więc witaj w KF :) na nowo.

      Usuń
  2. Monika, z pewnością w tym roku trudno będzie uczestnikom "przeskoczyć" poprzeczkę jaką ustawiłaś prezentując swój blog. Połączenie kategorii jakie nastąpiło jest dla mnie niezrozumiałe i nie wyobrażam sobie sprawiedliwego rozstrzygnięcia. Pozostaje nam tylko obserwowanie tego co się wydarzy a ja ze swej strony bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga i umieszczenia linku na pasku bocznym "Co się dziwisz". Jestem zaszczycony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzegorzu,
    poprzeczka w kategorii Kultura była zawsze wysoko. Jestem dumna z faktu, że udało mi się do tego poziomu doskoczyć.
    Połączenie kategorii wydaje mi się błędną decyzją. Szkoda, że zredukowali te wielkie i ważne dwie kategorie na korzyść jakiś tam Vlogów, do których zgłasza się niewielka ilość uczestników.
    Grzegorzu, trzymam za Ciebie kciuki i będę na Ciebie głosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesety, ten konkurs widzę nieco inaczej, przynajmniej w kategorii literatura, ale nie będę do tego wracała. Z roku na rok w tej kategorii wygrywa coś, co koło literatury nie stało, i nie wierzę, że coś się zmieni. Twój blog jest wyjątkowy i dla mnie najlepszy. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero rozpoczęłam prowadzenie bloga, więc z konkurami lepiej się wsytzymam - póki co :) Ale trzymam za Ciebie kciuki!
    anna-gorzna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosiłam swój blog. Z ciekawości.
    Nie ma we mnie chęci rywalizacji, ani zachęcania kogokolwiek do głosowania. Niech historia:) toczy się sama. Obejrzałam blogi "konkurencji" i nabrałam ogromnego dystansu.
    Życzę Tobie wygranej z całego serca !
    A sobie - cóż:) miłych wspomnień z kolejnego doświadczenia w wirtualnym świecie.
    pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane dziewczyny. Mój blog nie bierze udziału w konkursie. Skąd ten pomysł? Blogi nagrodzone nie mogą ponownie ubiegać się o nagrodę.
    To ja trzymam kciuki za Was !!!
    Bawcie ię przy tym tak dobrze, jak ja się bawiłam rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zgłosiłam swojego bloga, a mam 14 lat i myślę, że nie mam szansy na wygraną ale cóż to będzie przygoda... Jak możesz to wejdź na mojego bloga i poradź co mogę na nim poprawić:
    http://mroczna-kraina90.blogspot.com/

    Napisz mi proszę odpowiedź na mailu:
    lillahouse1@wp.pl

    I gratuluję ci tego osiągnięcia!! Twój blog zasługuje na takie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zachęcanie do blogowania. Udział w konkursie też się przyda. Dzięki niemu trafiłam na tego właśnie bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie. Życzę również sukcesu w konkursie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Warszawa w rozmowach- Justyna Krajewska

Takie pozycje książkowe lubię najbardziej. Biograficzne, historyczne, prawdziwe i klimatyczne. Takie lubię czytać. Dzięki swoim bohaterom au...