niedziela, 24 czerwca 2012

Podarunek czyli blogowe candy


Wakacje to nie czas ślęczenia przy komputerze z własnej nieprzymuszonej woli. Dlatego też na czas letni temperatura blogowych fascynacji spada. Konkursy zawsze ożywiają atmosferę i dostarczają nowych emocji sympatykom. 
W związku z tym nadszedł czas, aby zaproponować Czytelnikom zabawę, zwany w blogowym języku- "candy". 
Wystarczy tylko dodać swój komentarz pod postem i podpisać się nickiem blogowym, albo zostawić adres e-mail, albo imię i nazwisko, albo po prostu imię. Nazwa osoby powinna być tak charakterystyczna, aby nie było wątpliwości, kto otrzymał poniższe książki. Jeśli będziecie mieli ochotę na umieszczenie linku o zabawie na swoim blogu będę niezmiernie wdzięczna.


Zakończenie nastąpi 10 lipca, a wynik podam od razu. Koszty przesyłki biorę na siebie. :)


Elizabeth Taylor, najpiękniejsza z amerykańskich gwiazd czaro-białego ekranu, kochana za urodę talent i osobowość. Dziecko Hollywoodu, które na oczach wielbicieli kina  przeistoczyło się w piękną dojrzałą kobietę. Sensacyjna biografia pióra Davida Breta,  "Elizabeth Taylor Dama, kochanka, legenda". Książka zgodna z tematyką i konwencją bloga, czyta się jednym tchem. Oddaję w ręce wygrywającego ze szczególnym podziękowaniem Mariuszowi, dzięki któremu weszłam w posiadanie tejże książki. 



Wydawnictwo Marginesy, wzbogaciło moją bibliotekę o sentymentalną pozycję "Mała matura" Janusza Majewskiego. "Pełna humoru i ciepła, barwna opowieść o dorastaniu w beztroskim europejskim Lwowie jest preludium do tragicznych wydarzeń wojennych. Dwaj okupanci, Sowieci i potem Niemcy, okradają kilkuletniego Ludwika z dzieciństwa, a jego rodzinę z dobytku i bliskich, zmuszają do ucieczki i tułaczki, której kres stanowi Kraków końca wojny. Wtedy czternastoletni bohater rozpoczyna walkę. W nowym gimnazjum toczy boje o akceptację rówieśników i nauczycieli, zmagając się z pierwszym zauroczeniem i seksualnością (..)"  Gorąco polecam.

Serdecznie wszystkich zapraszam. Życzę wszystkim dobrej zabawy.


PS.
Zabawa ta nie jest grą losową, w rozumieniu prawa, a podarowanie powyższych książek jest uzależnione od mojego "widzimisię", co każdy Czytelnik biorący udział w zabawie zechce akceptować.
Adnotację tą umieszczam na wszelki wypadek.

35 komentarzy:

  1. No przecież nie mogę ominąć takiej wygrywajki, skoro nagrodą jest książka, o której marzę od dawna, dawna. Mowa o "Małej maturze", chociaż myślę, że skoro "Elizabeth Taylor Dama, kochanka, legenda" Ci się spodobała, to mnie także się spodoba :). Świetny blogowy konkurs, Moniko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako że niezmiernie nudzi mi się w wakacje, z miłą chęcią przeczytałabym "Małą maturę". Od pewnego czasu interesuje mnie okres okołowojenny w Polsce i każda książka o nim opowiadająca, byłaby bardzo mile widziana na mojej półce :)PozdrawiamDorota C.e-mail: dorcikowna-czajkowna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem... jedno dobre a drugie niezgorsze ;)Korzenie rodzinne mam na wschodniej rubieży co prawda ale w okresie okołowakacyjnym wybrałabym dla odmiany szeroki świat z przystankiem Hollywood na początek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. aro 50Ta druga książka jest bliższa naszemu sercu, mieszkańcom tych ziem czyli obywatelom Polski, bo dotyczy naszego dziedzictwa. Dobrze, że o niej przypominasz. Ta pierwsza książka, która jest trofeum do wygrania w losowaniu, znając Twoją fascynację starym kinem jestem pewny, że ta książka jest napisana piórem najwyższych lotów, a sama legenda o wielkiej gwieździe kina jest bardzo fascynująca. Pierwsze i drugie zdjęcie martwej natury świetnie skomponowane w szarościach czarno-białej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przygarna "Małą maturę" - od dawna już mam ochotę na te książkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie, czemu nie ? Tematyka obydwu książek świetna i w "moich klimatach". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na dobre książki mam zawsze apetyt. Spróbujmy. Robaczka amrr@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponieważ nigdy nic nie wygrałem - spróbuję...M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzechem byłoby nie wziąć udziału w candy u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po takiej recenzji apetyt wzrasta podwójnie. Prawdziwa gratka.Pozdrawiam gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja,ja,ja mogę się zaopiekować ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. TAKIE fantastyczne książki zawsze z największą przyjemnością przygarnę..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja musze sie u Ciebie zalogowac wreszcie.Czekam z niecierpliwoscia na kolejne posty .pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja bym chciała :)) Każdą książkę chętnie przygarnę. A nawet odwiedzę Cię i przeszukam Twoją półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja bym chciała :)) Każdą książkę chętnie przygarnę. A nawet odwiedzę Cię i przeszukam Twoją półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe książki, również muszę spróbować. Mail: kontakt@miastapolskie.info

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. a może to właśnie ja będę szczęśliwcem? ( zamyśliłem się bibliofilsko) :P UM

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię tego bloga, lubię konkursy, Liz Taylor rownież, a małą maturą ( filmem) się zachwyciłam - dlaczego więc nie spróbować? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto wie ..., moze sie uda ... :-) Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie ... M

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie króluje piosenka Radiowe Giełdy Piosenki prowadzone przez Zbyszka Adrjańskiego, Joannę Rawik, i samego "Luciano" Kydryńskjiego, pierwsza 50 lat temu w Largactilu na Starym Mieście w Warszawie i kolejne 10 lat organizowane były w Domu Kultury Nauczyciela na Starówce, kawiarni Ewa w Modzie Polskiej na ul.Konopnickiej w Warszawie a później na ścianie wschodniej w kawiarni i tak historia trwała do 1973 roku, ileż artystów i artystek przeiwnęło sie przez Giełdy! Ponad 2500 a ile karier rozwinęło się dobrze, ze Zbyszek Adrjański opisał to wszystko w książce przygotowanej do druku a ja prawo drukować urywki i z tego skrzętnie korzystam, bo historia trwa dopóki my pamiętamy pozdrawiam Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dość, że serwujesz - jak zawsze - ciekawe opisy, to teraz jeszcze do tego dokładasz kolejne bonusy. Robisz konkurencję dla św. Mikołaja :) Oby więcej w naszym kraju takiej konkurencji!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mól książkowy, mól blogowy - mam wszelkie kwalifikacje i przymioty, żeby zaopiekować się Elżbietą T. i/lub Małą Maturą. Dyplomy i certyfikaty okażę na życzenie Cosiedziwisza;)UkłonyAta

    OdpowiedzUsuń
  25. 7.07Pociąg jak zwykle zatłoczony. Śmiem marzyć o luksusie - o działającym oknie i porcji świeżego powietrza. Przynajmniej raz na parę stacji.7.25Szpara okna jest zdecydowanie niekompatybilna z ilością oddychających wspólnym powietrzem osób.7.30Skupić się na literach. Książka daje tlen wyobraźni.7.35Programuję alternatywną rzeczywistość. Pozytywną.Co się dziwisz?---Pozdrowienia dla wszystkich moli książkowych i wielbicieli poprzednich epok z całym ich sentymentalnym ładunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Edyta Bachowska - bachowska14@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Moniko, zapraszamwww.okiemjadwigi.plu mnie króluje piosenka lata sześćdziesiate XX wieku z wieloma świetnymi piosenkarzami czyli Zbyszek Adrjański przedstawia Giełdy Piosenkij

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam książki - szczególnie te, które dostaję lub wygrywam - wtedy czuję powinność, aby w mig je przeczytać :)Aleksandra Brączyk - przedstawiam www.smallsize.com.pl / aleksandra.braczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przeczytałabym te książki c; Monika, znana również jako really

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry!Wakacje niedługo ruszą pełna parą (bo nareszcie zakończę moją studencką praktykę!), dla mnie oznacza to co najmniej 9h więcej na czytanie...a w domu pozostało mi raptem 1,5 książki (które, zresztą pewnie pochłonę w SKMce pędząc o 5:40 na tę moją praktykę:-)). Dlatego...pozostawiam ten wpis i trzymam za siebie kciuki...na wszelki wypadek krzyżując też wszystkie palce u stóp:)studentka Milenamilena1318@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. By nie było zbyt normalnie,zgłaszam się wierszem oryginalnie, inwencja twórcza innych dech zapiera,a ten czas tak zapierdziela, ze nie wiem czy skończę przed losowaniemwpisać, że chętnie książki te dostanę,Każda nagroda tak człowieka kusi,zbłaźni się, ale powalczyć musi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny artykul oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli chcesz znaleźć wybielacz zębów
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz na porost wlosów
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz kwas hialuronowy zabieg
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ~PatrykKlimek20 stycznia, 2014

    Super artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli chcesz znaleźć kurs na prawo jazdy b
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Warszawa w rozmowach- Justyna Krajewska

Takie pozycje książkowe lubię najbardziej. Biograficzne, historyczne, prawdziwe i klimatyczne. Takie lubię czytać. Dzięki swoim bohaterom au...